Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шестопал Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Шестопал Л. В. Конкурсний бальний танець в СРСР у 1957-1991 роках [Електронний ресурс] / Л. В. Шестопал // Вісник [Київського національного університету культури і мистецтв]. Мистецтвознавство. - 2015. - Вип. 32. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_myst_2015_32_20
| 2. |
Шестопал Л. В. Бальні танці "радянської програми" в СРСР [Електронний ресурс] / Л. В. Шестопал // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2017. - Вип. 24. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2017_24_16 Дискусійною залишається проблема місця та ролі "радянської програми" у конкурсному бальному танцюванні в СРСР, що являла стилізацію народних танців. Зазначено, що у 60 - 80 рр. ХХ ст. проведено низку заходів з поширення не лише в парних, а й масових формах ансамблевого сценічного та побутового виконання бальних танців "радянської програми". Зроблено висновок, що примусова політика впровадження цих танців викликала відразу у виконавців, що прагнули опановувати латиноамериканську та європейську програми, хоча можна виявити низку позитивних рис (розширення лексично-образного діапазону виконавців, розвиток балетмейстерської думки, напрацювання на шляху стилізацій, демократизм, можливість виконання у масових формах тощо), що сприяли розвитку хореографічного мистецтва загалом.Дискусійною залишається проблема місця та ролі "радянської програми" у конкурсному бальному танцюванні в СРСР, що являла стилізацію народних танців. Зазначено, що у 60 - 80 рр. ХХ ст. проведено низку заходів з поширення не лише в парних, а й масових формах ансамблевого сценічного та побутового виконання бальних танців "радянської програми". Зроблено висновок, що примусова політика впровадження цих танців викликала відразу у виконавців, що прагнули опановувати латиноамериканську та європейську програми, хоча можна виявити низку позитивних рис (розширення лексично-образного діапазону виконавців, розвиток балетмейстерської думки, напрацювання на шляху стилізацій, демократизм, можливість виконання у масових формах тощо), що сприяли розвитку хореографічного мистецтва загалом.
| 3. |
Шестопал Л. В. "Радянська програма" конкурсів бальних танців у 60 - 80-х роках ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. В. Шестопал // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2017. - Вип. 39. - С. 346-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2017_39_41
| 4. |
Шестопал Л. В. Стратегії розвитку бального танцю в СРСР середини 50 – початку 60-х років ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. В. Шестопал // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2019. - Вип. 32. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2019_32_16 Продемонстровано, що на початку 50-х рр. ХХ ст. в СРСР існувало три позиції щодо розвитку бального танцю: заборона сучасних танців та танцювальних майданчиків; поширення і розвиток сучасних бальних танців, опанування західних танців; створення й популяризація репертуару радянських бальних танців. Але жодна з них не стала моностратегією розвитку бального танцю в СРСР. У другій половині 50-х рр. ХХ ст. бальний танець в СРСР став на шлях компромісного, з політико-ідеологічного погляду державно-партійної номенклатури, розвитку, що поєднував опанування стандартизованих західних танців та танців радянської програми.
| 5. |
Шестопал Л. В. Бальний танець: новітні рефлексії українських дослідників [Електронний ресурс] / Л. В. Шестопал // Танцювальні студії. - 2022. - Т. 5, № 1. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ds_2022_5_1_11
|
|
|